Ordning och reda på material och beställningar

Hundra koll på företagets trycksaksflöde

Vad innebär det att ha en tryckportal?

Vi har idag 60 företag och organisationer som löpande använder vår tryckportal – ett enkelt och kostnadseffektivt verktyg för att hålla ordning på de egna trycksakerna och ordrarna. Portalen skräddarsys för dig, den har en intuitiv design vilket gör det lätt att uppdatera innehållet och göra beställningar. 

Portalen fungerar som vilken internetbutik som helst. Det gör att våra mindre IT erfarna anställda inte behöver lära sig vårt komplexa informationssystem för att lägga en beställning, alt. belasta en annan anställd för att beställa småsaker (trycksaker). Även för den som skapar trycksakerna behöver bara logga in och lägga en beställning och det är klart, ingen digital fil behöver skickas, ingen e-post med detaljer om kvantitet och frågor om pris rörande kvantitet. Portalen har reducerat ledtiden för att få fram trycksaker och förenklat en arbetsrutin som flera numera kan följa. - Seibu Giken

Kundcase

Läs gärna våra tre kundcase här nedan för att få en bättre förståelse över hur ditt företag eller organisation kan ha användning av en tryckportal.   

→  Seibu Giken DST

→  Revisorshuset

→  Nordex

Så här går det till

  1. Ring oss eller boka ett möte för att berätta om dina trycksaker, dina behov av nybeställningar och flexibilitet.
  2. Efter mötet får du snabbt ett förslag av oss som handlar om vårt bidrag och en tanke om vad vi kan göra tillsammans och vad det skulle kunna resultera i.
  3. När vi kommit överens är Kph-portalen snabbt igång och vi hjälper dig med inloggning och att komma igång. 
  4. Du har koll på flödet, lagerhållningen, tidigare beställningar och kan enklare och snabbare göra nya. 

Vill du veta mer? Fyll i dina kontaktuppgifter nedan så kontaktar vi dig!

Har det hänt något?

Verka utan att synas – är det en bra affärsstrategi?
Vi hjälper företag och organisationer med profileringen, kampanjerna och mötena. Alla ska kunna dela med sig av vad som händer och vad som erbjuds – vara utåtriktade.

Kph har Uppsalas snabbaste trycksaker
Vi har funnits i över 50 år, har 1500 kunder och fler än 6700 uppdrag per år. Vi tror att du har en massa bra idéer – vi vill ge dig enkla och snabba vägar för att förädla och pröva dem. Se oss som en förlängning av din marknads- eller kommunikationsavdelning.

Kph är ett svanenmärkt tryckeri och samarbetar i rikstäckande Intercopy.

     

Aktiva kunder

1 500

Uppdrag per år

6 700

Tryckportaler

60

År i branschen

52

Vad har du på gång?

Digital och grafisk kommunikation.

Fråga oss

Skriv din fråga nedan så kontaktar vi dig så snart vi kan!
Vill du hellre ringa så når du oss på 018-781 81 00.

Obligatoriskt
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.