Har du kunder eller medlemmar som vill beställa informationsmaterial, trycksaker, utbildningsmaterial, böcker eller saker i din webbshop? Har du en bok, ett utbildningsmaterial som du vill få ut på marknaden?
Den blir din, den blir uppdaterad
Att ge service, hantera lager, beställningar, betalningar och dialog tar tid. Vi hjälper dig med att ge butiken din design, vi hjälper dig med kommunikation, administration, lagerhållning och distribution. Vi ser till att inga produkter saknas i lager och att slutkunden har koll på orderstatus och leveranstid. Är det saker som säljs ser vi till att du hela tiden har kontroll på vad som beställs och de ekonomiska flödena.
Tillsammans kan vi utifrån beställningshistoriken i webshopen också hjälpa dig med att genom kommunikation öka intresset för produkterna eller sprida kunskap om dem till bredare grupper. Vi hjälper dig självklart med kommunikation i det fall sortimentet förändras eller om du vill skapa dialog kring specifika produkter.
Så här går det till:
- Ring oss eller boka ett möte för att berätta om din idé och dina behov
- Vi möts så du kan få se de lösningar vi administrerar idag och vilka möjligheter som skulle kunna finnas för dig
- Efter mötet får du snabbt en offert och ett förslag av oss med en tanke om vad vi kan göra tillsammans och vad det skulle kunna resultera i
- När vi kommit överens är din webbutik snabbt igång och vi hjälper dig med att kommunicera den
- Du har koll på beställningar, förfrågningar, lagerhållning och transaktioner.