Kontorsmaterial som visitkort, anteckningsblock, brevpapper, fakturor, korrespondenskort, kuvert, pärmar, brevpåsar och liknande trycksaker som används till vardags.
Vad behöver du hjälp med? Du kan söka dig fram i menyn här bredvid, i alla produkter A-Ö. Du kan också skicka en fråga till oss och beskriva dina behov så kommer vi snabbt framåt.
Ordning och reda för kontorsmaterialet med tryckportalen
Vi har idag fler än 60 kunder som använder vår tryckportal, bland annat för att få ordning och reda i flödet av kontorsmaterial, ett digitalt trycksaksarkiv. För att hålla ordning på uppdateringar och på tidigare beställningar. För att enkelt kunna göra justeringar och beställa nytt.
Kontorsmaterial med medarbetarens namn
Vi kan ta fram allt kontorsmaterial med så kallad variabeldata. Det betyder att block, korrespondenskort med mera kan tas fram med varje medarbetares individuella namn.
Runt själva materialet kan vi hjälpa dig med att:
- Välja rätt papper, papperstjocklek och efterbehandling
- Välja rätt metod för att binda trycksakerna om det är flera sidor eller en bok
- Utforma trycksaken – välja design, bilder och budskap
- Överföra och optimera dina digitala filer för att skapa det bästa resultatet
Så här går det till:
- Är det en enskild trycksak du är ute efter? Skicka oss ett meddelande och beskriv så går det snabbt med offert, beställning och produktion. Du kan också beställa på vår webshop.
- Vill du prata om hur företaget kan lägga upp och hantera kontorsmaterialet effektivt? Boka ett möte och berätta för oss om din idé och situation, vilka resurser du har och vad du vill ska hända.
- Efter mötet får du snabbt ett förslag av oss som handlar om vårt bidrag och en tanke om vad som kan göras och vad det skulle kunna resultera i
- När vi kommit överens om omfång och insatser har vi en plan och är snabbt igång och jobbar
En viktig sak till. Ta gärna fram så få som möjligt!
Vår tjänst är inriktad på att snabbt ta fram det material du är säker på att du behöver. Startsträckan är kort för att göra fler. Vem vet, kanske du vill göra förändringar? Kanske behovet var mindre än du trodde? Det är resursslöseri och onödigt att betala för det som inte används.