För att, mot olika målgrupper, göra kampanjer och utskick, för att distribuera böcker, kataloger och marknadsmaterial. Flera av våra kunder arbetar med återkommande event och möten där vi ansvarar både för produktion, lagerhållning samt distribution till både deltagare och till själva engagemanget.
Det är många paket som dagligen lämnar våra lokaler. Vi gillar utmaningen i att se till att varje paket levereras med det bästa och mest prisvärda alternativet.
Adressering och variabeldata
Om du har ett register med mottagare i exempelvis en excel-fil kan vi enkelt adressera på kuvert eller direkt på trycksaken. Det går även att använda registerunderlaget för att personifiera enheter och material.
Så här går det till:
- Boka ett möte och berätta för oss om din idé, verksamhet, målgrupp, vilka resurser du har och vad du vill ska hända
- Efter mötet får du snabbt ett förslag av oss som handlar om vårt bidrag och en tanke om vad som kan göras och vad det skulle kunna resultera i
- När vi kommit överens om omfång och insatser är vi snabbt igång.
Vi kan hantera hela din webshop
Att hantera lager, beställningar, betalningar, distribution och dialog tar tid. Vi har flera uppdrag där vi sköter hela webshopen. Med design, kommunikation, administration, lagerhållning och distribution. Vi tar ansvar för att inga produkter saknas i lager och att din kund har koll på orderstatus och leveranstid. Är det saker som säljs ser vi till att du hela tiden har koll på vad som beställs och de ekonomiska flödena.
Ordning och reda med en egen tryckportal
Fler än 60 kunder som använder vår tryckportal för att få ordning och reda i flödet av material. För att hålla ordning på uppdateringar och på tidigare beställningar. För att enkelt kunna göra justeringar av materialet, beställa nytt och få hjälp med distribution.
- Portalen ger dig överblick över både vilka trycksaker du har, deras versioner, orderstatus samt beställningshistorik
• Dina val är redan förhandsinställda vilket gör en snabbare order och en snabbare leverans. Du väljer om vi ska buda till dig, distribuera ut till andra eller om du vill komma förbi och hämta dem
• Det blir billigare eftersom enkla nybeställningar och en snabb produktion gör det lättare att ta fram de trycksaker du behöver jämfört med att sitta på stora upplagor och lagerhållning
• I portalen får du förhandsgranska dokument i tryckfärdigt format
• Det finns även avancerande funktioner där vi utifrån mallar kan lägga upp trycksaker som i text och bild kan behöva justeras, personifieras eller förändras. Det kan vara foldrar, manualer, informationsbrev, affischer eller visitkort.